Sukces Kickstartera turowej strategii Legends of Eisenwald

Lista udanych Kickstarterów właśnie wydłużyła się o kolejną pozycję. Jest nią wzbogacona silnymi elementami RPG turowa strategia Legend of Eisenwald.

W ciągu miesiąca autorom udało się zebrać ponad 83 tysiące dolarów, czyli sporo więcej niż 50 tysięcy, o które początkowo prosili. Gra powstaje wyłącznie z myślą o pecetach. Beta ruszy w czerwcu, a pełna wersja ma trafić do sprzedaży w październiku tego roku. Tak szybka premiera jest możliwa, ponieważ twórcy, zgromadzeni w białoruskim studiu Aterdux Entertainment, spędzili nad tym tytułem kilka ostatnich lat i pod koniec produkcji po prostu zabrakło im funduszy na dokończenie projektu.

Autorzy nie chcieli osadzać swojej gry w realiach typowego fantasy będącego kalką Śródziemia. Zamiast tego akcja toczyć się będzie w czasach średniowiecza, ale jednocześnie w zaprezentowanej przez twórców wizji tego okresu wszystkie ówczesne wierzenia i legendy są prawdziwe. Nie brakuje więc magii, ale nie pojawią się czarodzieje ciskający kulami ognia. Spotkamy za to alechemików i wróżbiarzy. Również nadnaturalne stworzenia nie będą przypominały tolkienowskiego bestiariusza. Fabuła obracać się ma wokół typowo ludzkich motywacji. Zamiast historii o ratowaniu świata otrzymamy opowieść o chciwości, żądzy władzy, pragnieniu zemsty i wzgardzonej miłości. Niestety, twórcy nie chcieli dać żadnych konkretów na temat scenariusza gry.



Legend of Eisenwald ma w równym stopniu połączyć elementy RPG oraz strategii tworząc koktajl mocno przypominający serię King’s Bounty. Poruszanie na mapie odbywać się będzie w czasie rzeczywistym. Nacisk położony zostanie na szkolenie jednostek, rozbudowę armii oraz podbijanie wrogich zamków. W grze nie pojawi się rozbudowane zarządzanie królestwem. Zabraknie też opcji toczenia kilku bitew w wielu miejscach jednocześnie. Zamiast tego wszystkie oddziały podróżować mają zawsze z bohaterem. Natomiast system walki rozgrywany będzie w trybie turowym. Autorzy chcą, aby potyczki cechował spory dynamizm, dlatego w trakcie starć nie będziemy się poruszali po planszy. Zamiast tego wybierzemy tylko kogo zaatakować lub obronić oraz jakich czarów i przedmiotów użyć. Wszystkie jednostki otrzymają własne drzewka rozwoju, za pomocą których ulepszać będziemy ich umiejętności. Gra pozwoli też na swobodne dobieranie pancerza, uzbrojenia i ekwipunku.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine


Klemens
2012-05-23 15:29:41